برچسب: فیزیولوؤی/سبزی ها/ میوه ها/پس از برداشت/ ذخیره سازی

فیزیولوژی پس از برداشت میوه هاوسبزیها

6,800 ریال
بنا به آمارواطلاعات موجود ،بیش از سی درصد محصولات کشاورزی که درواقع دسترنج کشاورزان است ،درمراحل مختلف تولیدتا رسیدن به دست مصرف کننده ازبین می رود،درحالی که کشاورزان فاقد دانش کافی و به روزبرای کاهش ضایعات هستند .
توسعه دانش فنی در امر آموزش با هدف کاهش ضایعات و افزایش کیفیت محصولات ،امری اجتناب ناپذیر است و همچنین برای افزایش صادرات محصولات کشاورزی و باغبانی ،استفاده از فناوری پیشرفته در مراحل کاشت ،داشت وبرداشت و انبارداری محصول ضروری می باشد .
این کتاب می تواندمرجع درسی مناسبی برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی به بالا در رشته های صنایع غذایی و کشاورزی به ویژه باغبانی در حیطه علمی –کاربردی و پودمانی باشد .همچنین برای سایر علاقه مندان به کاربردفن آوری پس از برداشت ونگهداری محصولات کشاورزی در سردخانه و انبار به ویژه میوه و سبزی و کسب اطلاعات درخصوص بیماری ها واختلالات ذخیره سازی و روش های مقابله با آنها ،مفید می باشد .
مبانی فیزیولوژی پس از برداشت ،درجه بندی کیفی میوه ها و سبزی ها ،سرد کردن و ذخیره سازی شرایط نگهداری و بیماریهای میوه ها ،شرایط نگهداری و بیماریهای سبزی ها ،بسته بندی میوه ها و سبزی ها ،